29 November 2012

It's OuR 4th Anniversary!!

Alhamdulillah..hari ni adalah hari Anniversary kami yg ke-4. 10 tahun sebagai kawan, 4 tahun sebagai suami isteri. Masuk tahun ke4, ape yg aku blh ckp, si dia makin pandai melayan, memanjakan, dan romantik.. hee. Kalo dolu2 dia sgt lurus, asal nak beli hadiah tanye dulu "nak kena beli bunga ke?". sekarang tak lagi. tau2 je dia dh semak my schedule kerja dan..

"TADAAA...!!" - tiket flight ke Krabi telah ditempah. 6 hari!!!

*PENGSAN*

Maunye aku tak pengsan. dalam aku kalut2 dgn nk cari tempat postdoc nye, dgn keje keliling pinggang, dgn budak nk final exam, dia blh plan trip ke Krabi plak tanpa pengetahuan aku. Hadiah Anniversary katenye..  Hik..hik... pura2 kalut ngan keje plak aku ni padahal dlm hati berbunga setaman!

Jauh di lubuk hati, aku bersyukur dpt suami yg baik dan adalah pasangan yg sempurna kerana walaupun dia bukan manusia yg paling sempurna atas muka bumi ni, tapi dia tetap yg paling sempurna untuk aku. Jika suatu mase dulu aku pernah tersepit di antara dua F, hati tak pernah menipu bahawa aku telah memilih F yang betul untukku ;).




Mengimbau kenangan 4 tahun lalu. Majlis di rumah mertua..time ni aku pregnant 3 minggu dah. Bunting pelamin...;)







Kau sempurna bagiku,
Tak kurang sesuatu,
Kau terima apa adaku,
Ku sempurna bagimu,
Tak kurang sesuatu,
Kita bersatu...amin..

No comments: